Składamy na ręce naszych klientów narzędzie PORTAL BIURA ułatwiające pracę i kontakt z nami jako biurem rachunkowym.
PORTAL BIURA umożliwiający i ułatwiający kontakt, przesyłający wszelkiego rodzaju przypomnienia (poprzez mail, sms) o wszelkich terminach, obowiązkach jako podatnika lub płatnika.
Portal umożliwia również skuteczną kontrolę kręgu kosztów i miejsca ich powstawania poprzez różnego rodzaju analizy, wydruki, podglądy, zestawienia, kalendarze itd, umożliwia kontrolę procesów księgowych, postęp naszej pracy w czasie niemalże rzeczywistym.
Dla klientów BKP, portal jest całkowicie bezpłatny.
Poniżej więcej informacji na temat portalu oraz jak się do niego zarejestrować i korzystać.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty oraz Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.
Aplikacja pozwala błyskawicznie wysyłać dokumenty do biura rachunkowego, także w formie pliku pdf lub zdjęcia zrobionego za pomocą smartfona, a następnie na bieżąco analizować postęp prac nad nimi. W razie błędu na dokumencie otrzymasz jego zwrot z odpowiednią adnotacją, dzięki czemu będziesz mógł szybko nanieść niezbędne poprawki. Przygotowane przez biuro dane raportowe są do Twojej dyspozycji o każdej porze, a o nadchodzących terminach i czynnościach podatkowo-składkowych przypomni Ci automatyczne powiadomienie, wysyłane mailem lub SMS-em.
Dokumenty
Dzięki usłudze możesz:
- Błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego poprzez chmurę zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie pdf.
- Wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty.
- Śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Raporty
Dzięki usłudze możesz:
- Wygodnie przeglądać dane raportowe, udostępniane przez biuro rachunkowe:
- podsumowanie Twojej ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
- podsumowanie Twoich ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonych),
- podsumowanie Twoich rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
- wynagrodzenia Twoich pracowników,
- podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz Twoich pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów.
- Sprawnie operować na udostępnionych przez biuro raportach – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla wnikliwszej analizy – eksportować dane (do formatu csv) lub wydrukować je.
- Monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem).
- Otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub pocztę e-mail.
Poniżej link do krótkiego opisu jak się zarejestrować i rozpocząć korzystanie z portalu.